سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ستاد مردمی دکتر سعید جلیلی(استان قزوین)

ستاد مردمی حامیان جلیلی در قزوین تشکیل شد

سه شنبه 92 خرداد 7 ساعت 11:3 صبح

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ستاد مردمی حیات طیبه در نخستین نشست هماهنگی ستادهای مردمی با هدف اعلام موجودیت این ستاد و حمایت از سعید جلیلی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فعالیت خود را با رمز «یا حسین (ع)» آغاز کرد.

بیش از 500 ستاد مردمی حیات طیبه در استان قزوین با هدف حمایت از جلیلی تشکیل می‌شود که تا پایان هفته جاری بیشتر این ستادها در این استان راه‌اندازی می‌شود.

ستادهای حیات طیبه در مناطق مختلف استان قزوین اعم از روستاها، شهرها، بخش‌ها و شهرستان‌های این استان با هدف حمایت از این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در حال تشکیل است.

در ستاد مردمی حیات طیبه استان قزوین کمیته‌هایی از جمله سیاسی با مسئولیت حامد کبودوند، نخبگان و اساتید دانشگاه با مسئولیت سیدحسین فاطمی، دانشجویان و جوانان با مسئولیت علی درودیان، طلاب و مبلغان با مسئولیت محبی، اقشار با مسئولیت احمد احمدی و دیگر کمیته‌ها فعالیت دارند.

کمیته‌های پزشکان با مسئولیت چگینی، ستادهای قزوین با مسئولیت محمد کبیری، امور شهرستان‌ها و روستاها با مسئولیت قاسم اللهیاری و همچنین کمیته‌های مسجد و هیئات، پشتیبانی، طرح برنامه و نیروی انسانی، جانبازان و نیز ایثارگران و بانوان از دیگر کمیته‌های تشکیل شده در ستاد مردمی حیات طیبه استان قزوین است.

نخستین نشست هماهنگی ستادهای مردمی حیات طیبه استان قزوین با حضور چشم‌گیر فعالان این ستادها برگزار شد و آنان با شعارهای "برای فتح خیبر، یک یا حسین دیگر"، "برگ برنده ما، شهید زنده ما" و "نه سازش، نه تسلیم، فقط یار جلیلی هستیم" حمایت خودشان را از این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

مسئول ستاد حیات طیبه استان قزوین حاج حمزه قربانی، از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس میباشد.

قربانی در نخستین نشست هماهنگی ستادهای مردمی حیات طیبه استان قزوین بیان کرد که هر فردی می‌تواند در این ستادها در حمایت از جلیلی و تبلیغ برای وی کمک‌های مالی کند.

در این نشست مسئول ستاد حیات طیبه استان قزوین، مسئول کمیته سیاسی حیات طیبه استان قزوین، مسئول ستاد مردمی حیات طیبه شهرستان قزوین و مناطق تابعه و مسئول کمیته جانبازان و ایثارگران مطالبی پیرامون برنامه‌های فرهنگی و اقتصادی سعید جلیلی و ایده‌ها و سلیقه‌های وی بیان کردند.

 

شایان ذکر است ستاد حیات طیبه (شورای هماهنگی) ستادهای خودجوش مردمی دکتر جلیلی اعلام نموده است هیچ ستادی نماینده رسمی و انحصاری دکتر جلیلی نبوده و تشکیل ستادهای موازی در چارچوب منشور انتخاباتی حیات طیبه بلامانع است.

 

  
  
 
    

 

 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : عهدی با شهیدان | ارسال نظر [] داغ کن - کلوب دات کام


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    دیدار مردم قزوین با دکتر جلیلی
    حجت السلام حسینی:انتساب دکتر جلیلی به جریان انحراف، نتیج? احساس
    ستاد مردمی حامیان جلیلی در قزوین تشکیل شد
    ستاد مردمی حامیان جلیلی در قزوین تشکیل شد
    در دومین برنامه از رسانه ملی دکتر«سعید جلیلی»
    دکتر جلیلی امروز ساعت 22:45 در برنامه گفتگوی ویژه
    جلیلی در اولین همایش انتخاباتی
    اولین همایش انتخاباتی سعید جلیلی سوم خردادماه برگزار میشود.
    اطلاعیه
    کد آهنگ پیشواز حامیان دکتر جلیلی
    [عناوین آرشیوشده]


    ستاد مردمی دکتر سعید جلیلی

    وبلاگ-کد لوگو و بنر